Garantieafhandeling

Op alle door Solitee uitgeleverde producten zit volledige fabrieksgarantie. Informatie over de garantie treft u aan bij elk product.

Indien u vragen heeft over de garantievoorwaarden, neem dan altijd eerst contact op met uw IT-makelaar en bekijk onze Algemene Voorwaarden.
De garantieafhandeling valt onder te verdelen in twee hoofdgroepen:
 

1) Garantieafhandeling direct door de fabrikant


On-site / aan huis
Alle producten met on-site garantie worden door de fabrikant op een door u opgegeven locatie gerepareerd of omgeruild.

Pick-up & return
De fabrikant komt in dit geval de producten bij u op locatie ophalen en brengt deze na reparatie weer terug. De doorlooptijd is doorgaans 1 à 2 weken.

Carry-in garantie
Voor de overige producten wordt de garantieafhandeling op carry-in basis door de fabrikant verzorgd. Dit houdt in dat u het product opstuurt naar een door Solitee aangegeven adres, voorzien van een afgegeven autorisatienummer van de fabrikant. Het product wordt doorgaans binnen 2 weken gerepareerd teruggestuurd.
 

2) Garantieafhandeling door Solitee


Defect bij ontvangst
Alle producten die, bij aankomst of binnen 30 dagen na ontvangst, defect zijn worden indien mogelijk omgeruild. Nadat het defecte product retour is ontvangen wordt er, in overleg met uw IT-makelaar, een nieuw of vervangend product naar u verzonden.

Normale garantieregeling
Dit geldt voor alle overige producten die niet in aanmerking komen voor één van bovenstaande garantievormen. Afhankelijk van de situatie wordt uw product geruild of gerepareerd. De doorlooptijd van de reparatie is doorgaans enkele weken.
 

Retourneren van producten

Neem altijd eerst contact op met uw IT-makelaar voor verdere instructies:

  • Producten dienen ongeopend, compleet, onbeschadigd en ongebruikt te zijn;
  • Alle producten dienen in de originele verpakking met alle bijbehorende documentatie en garantiebewijzen te worden teruggezonden;
  • De producten dienen degelijk verpakt te zijn, u bent zelf verantwoordelijk voor eventuele schade of vermissing tijdens het transport naar Solitee;
  • U dient het pakket aan de buitenkant duidelijk te voorzien van uw gegevens, het ordernummer en een RMA-nummer;
  • In overleg met uw IT-makelaar ontvangt u een UPS-label om de goederen retour te sturen;
  • Solitee zorgt voor de verdere afhandeling nadat aan alle bovenstaande punten is voldaan.


     
X

De gegevens die u invult worden uitsluitend gebruikt voor het gevraagde contact. Zie tevens onze Privacy Policy.
X

Bedankt voor uw aanvraag


Hartelijk dank voor uw aanvraag bij Solitee. We sturen u de download(s) zo spoedig mogelijk toe per e-mail.

Indien u eerder contact wenst, bel of mail gerust.

Telefoon: 020 - 751 22 22
E-mail: info@solitee.nl