ITIL 4 certificering

Digitale transformatie en voortgang in technologie zorgen voor een nieuwe manier van werken in een snel veranderende omgeving. Daarom is het tijd voor een nieuwe editie van het meest gehanteerde best practice framework voor IT-servicemanagement ter wereld. ITIL is geëvolueerd en klaar om organisaties in de moderne tijd te ondersteunen.

De ITIL 4 basis wordt gevormd door het service value system (SVS). De kerncomponenten van het SVS zijn de service waardeketen (the ITIL service chain), de werkwijzen (ITIL practices), de leidende principes (the ITIL guiding principles), de besturing (governance) en continue verbetering (continual improvement). Het SVS zorgt ervoor dat de vraag wordt omgezet naar een tastbaar resultaat dat waarde creëert voor uw organisatie. 

Mogen wij u van dienst zijn?

Graag staan wij voor u klaar bij al uw vragen op het gebied van de ITIL4 certificering.
Wij nemen u graag alle zorg uit handen!

X

De gegevens die u invult worden uitsluitend gebruikt voor het gevraagde contact. Zie tevens onze Privacy Policy.
X

Bedankt voor uw aanvraag


Hartelijk dank voor uw aanvraag bij Solitee. We sturen u de download(s) zo spoedig mogelijk toe per e-mail.

Indien u eerder contact wenst, bel of mail gerust.

Telefoon: 020 - 751 22 22
E-mail: info@solitee.nl