Digitale transformatie en voortgang in technologie zorgen voor een nieuwe manier van werken in een snel veranderende omgeving. Daarom is het tijd voor een nieuwe editie van het meest gehanteerde best practice framework voor IT-servicemanagement ter wereld. ITIL is geëvolueerd en klaar om organisaties in de moderne tijd te ondersteunen.
De ITIL 4 basis wordt gevormd door het service value system (SVS). De kerncomponenten van het SVS zijn de service waardeketen (the ITIL service chain), de werkwijzen (ITIL practices), de leidende principes (the ITIL guiding principles), de besturing (governance) en continue verbetering (continual improvement). Het SVS zorgt ervoor dat de vraag wordt omgezet naar een tastbaar resultaat dat waarde creëert voor uw organisatie.
De nieuwe ITIL4 certificatie is nog meer gericht op de praktische toepassing van specifieke taken en behoeften in de markt met twee routes: ITIL Managing Professional en ITIL Strategic Leader. Deze leiden uiteindelijk naar het niveau ITIL Master.
De te examineren modules voor de beide routes zijn inmiddels beschikbaar gekomen, neem voor meer informatie over het certificeringstraject contact op met uw IT-makelaar.
Graag staan wij voor u klaar bij al uw vragen op het gebied van de ITIL4 certificering.
Wij nemen u graag alle zorg uit handen!